TERMA & SYARAT

TERMA & SYARAT
------------------------
PROSES PEMBAYARAN
------------------------
Untuk pengesahan tempahan,

a) Anda perlu membuat pembayaran deposit sebanyak 50% daripada jumlah keseluruhan ATAU jumlah deposit  yang telah pihak kami nyatakan dalam sebutharga yang telah dipersetujui.

b) Pembayaran perlu dibuat dalam tempoh 48 jam dari tarikh anda menyatakan ingin membuat tempahan@setelah no akaun diberikan . Bagi tempahan untuk item "PROMOTION" pembayaran pngesahan perlu dibuat dlm tempoh 24 jam dari tempoh no. akaun diberikan

c) Setelah bayaran deposit diterima, barulah tempahan anda akan masuk dalam senarai dan mula diproses. Sekiranya pihak kami masih belum menerima apa2 maklumbalas dalam tempoh yang telah dinyatakan, pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya  "QUOTA" tersebut akan dibuka kepada pelanggan yang lain. ‘So first come first serve’. Adalah di maklumkan juga, setiap email hanya valid  dlm tempoh 48 jam shj utk anda membuat pengesahan tempahan. Sebagai contoh ; Last email yang saya terima dari pihak anda adalah pada awal bulan yg menyatakan ingin membuat tempahan. Malah maklumat yang saya perlukan juga telah anda nyatakan email tersebut.
Kemudian 2minggu selepas itu, baru anda hantar email yg meminta no akaun utk pembayaran deposit, harap maaf ye sekiranya quota tersebut dah dibuka utk pelanggan lain.

d) Selepas anda membuat pembayaran , sila e-melkan kepada kami slip urus niaga. Tiada pertukaran , bayaran balik dan pembatalan dibenarkan selepas pembayaran dibuat  

e) Baki bayaran pula, perlu dibayar selewat2nya 1 hari  sebelum penghantaran barang dibuat. Bagi yang ‘Self Collect’, baki bayaran perlu dibayar semasa serahan barang.

f) Bagi yang membuat pembayaran secara online, sila pastikan anda membuat pemindahan lebih awal sekiranya anda menggunakan pemindahan secara Normal Transfer . Ini kerana, barang tidak akan di hantar keluar selagi baki bayaran masih belum tertera dalam akaun bank kami.
------------------------------
PROSES REKABENTUK (ARTWORK DESIGN)
-------------------------------
a) selepas bayaran deposit diterima, barulah proses rekabentuk ‘artwork design’ dibuat.
b) draft design akan di kemukakan dalam tempoh 3-7 hari selepas bayaran deposit diterima.  Setelah artwork dipersetujui, barulah proses percetakan dibuat.
-------------------------
TEMPOH SIAP
--------------------------
a) Bergantung pada 'Q' list sediada / ITEM / KUANTITI / KKEKOSONGAN / PERSETUJUAN TARIKH OLEH KEDUA2 BELAH PIHAK
------------------------
PROSES PENGEPOSAN
------------------------
a) Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS MALAYSIA.
( POSLAJU & PARCEL )
b) Tracking no akan diberikan untuk rujukan anda.
c) Sekiranya barang masih belum diterima dalam tempoh 4 hari bekerja,  sila maklumkan kepada pihak kami.
d) Pihak kami tidak akan btanggungjawab sekiranya berlaku kerosakan & kehilangan barang semasa / dalam tempoh penghantaran.

-------------------------------
MAKLUMAT YANG DIPERLUKAN
---------------------------------
Name                        :
Address                     :
Contact No                 :
Printed Wording :
Theme/Concept          :
Theme Color              :
Required Date            :
Expected Delivery Date / Collect :








No comments: